Saturday, July 14, 2007

Criza pixului Schneider

Va suna aiurea, stiu. Pana la urma, de ce mai postez? Ca sa ma aflu in treaba, ca sa zic ca am si eu un blog; pana la urma se dovedeste a fi doar o incercare patetica.
Nu stiu despre ce sa scriu. Nu gasesc subiectul ala incitant, fraza aia exceptionala, cuvantul ala inteligent. Tot ce scriu se dovedeste a fi expirat sau aiurea, iar despre ce vreau sa scriu s-a mai scris de n ori.
Si pe cine intereseaza ce scriu? Nici macar nu intra nimeni daca nu il pun la status, iar in cazul acesta intra doar persoanele carora le "sugerez" sa citeasca...Iar ei politicosi spun "vai, ce frumos", cand de fapt au citit cel mult o propozitie din tot textul...
Nici titlu nu stiu sa pun la post-ul asta. Totul e aiurea...
Ce imperfecta sunt: repet obsedant cuvinte sau expresii, textele nu se leaga, cuvintele sunt prea simple, nicio metafora, prea multe intrebari...

Si totusi [trebuie sa scap de acest "si totusi"], am ceva de spus...

"As zambi in continuu daca nu as arata asa ridicol"

Pentru ca da [si "pentru ca" e folosit prea des..], totul e pana la urma [am mai spus "pana la urma" o data] asa frumos...

Si uite o idee de post. To be continued...

Post Scriptum: se termina prea brusc, nu? Si nu sunt decat baliverne...ce conteaza?

2 comments:

pumpie said...

Try to be more optimistic! I did, and I feel better!
Scrie reaitati, impresii pe care le ai, orice..nu mai fi pesimista!Eu citesc blog-ul tau, si nu-mi displace. ;) take care>:D<

Bloo said...

thanks Ioana >:D< It's much appreciated ;))